13 Ιουν 2016

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΧΙΟΥ

Αγαπητοί Δημότες, Μετά την αναμενόμενη για πολλούς απομάκρυνση μου από την Aντιδημαρχία Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και Θρακομακεδόνων, από το δήμαρχο κο Γιάννη Κασσαβό, θεωρώ χρέος μου να διευκρινίσω τα εξής 
      Καθ`όλη τη διάρκεια της σύντομης θητείας μου, λειτούργησα με γνώμονα το καλό του δήμου μας και των δημοτών. Έθεσα από την πρώτη στιγμή ψηλά τον πήχη και οργάνωσα τους τομείς που μου ανατέθηκαν με κριτήριο την άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών, την αποδοτικότερη εργασία των υπαλλήλων μας και τη βελτίωση των υπηρεσιών του δήμου μας. 
      Πολύ πριν αναλάβω καθήκοντα αντιδημάρχου είχα εκφράσει ανοιχτά και δημόσια την άποψή μου για τα οικονομικά του δήμου, προτείνοντας μια σειρά μέτρων και πρωτοβουλιών που θα συντελούσαν στην βαθμιαία εκτόνωση του προβλήματος προς όφελος του δήμου μας. 
      Τις απόψεις μου αυτές τις μοιραζόμουν πάντα με το δήμαρχο ο οποίος συμφωνούσε με τις θέσεις μου και εξακολουθούν να είναι πάντα οι ίδιες. 
       Αναφορικά με το δάνειο , που ίσως είναι και ο βασικός λόγος που δέχομαι καθημερινά επιθέσεις σε δημόσιους χώρους και μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακόμα και από ημετέρους, δεν έκρυψα ποτέ την αντίθεση μου. Θεωρώ ότι ένας υπερχρεωμένος δήμος χρειάζεται νοικοκύρεμα, να βρούμε δαπάνες που μπορούν να περικοπούν, να εισπράξουμε ανεξόφλητα υπόλοιπα που λιμνάζουν, να εκμεταλλευτούμε προγράμματα και επανακαθορίσουμε προτεραιότητες και ανάγκες. Εξάλλου έχω αναλύσει εκτενώς στα ΜΜΕ τους τρόπους που θα μπορούσαμε να αποφύγουμε το δάνειο και να μην υποθηκεύσουμε το μέλλον του δήμου μας. 
      Ο Δήμαρχος τελικά έψαχνε αφορμή εδώ και καιρό για να απαλλαγεί από την παρουσία μου, και αν υπάρχουν επιπλέον άλλοι λόγοι πέραν των εκφρασθέντων θέσεων μου για το θέμα του δανείου που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, παρακαλώ να τους δημοσιοποιήσει. 
        Έχοντας γνώση της επιθυμίας του και θέλοντας να διαφυλάξω την νομιμότητα και τις αρχές μου και για να μην μένει τίποτα κρυφό από τους δημότες, απέστειλα, εξώδικο, με το οποίο ζητούσα την επιστροφή του μη νόμιμου εγγράφου «αίτηση παραίτησης» ζητώντας την απαγόρευση χρήσης του ώστε να εξελιχθούν τα γεγονότα στην πραγματική τους βάση. 
        Όπως γίνεται αντιληπτό, σε ένα τέτοιο περιβάλλον, κάτω από ασφυκτικές πιέσεις ήταν αδύνατο να παράξω το έργο που είχα οραματιστεί. 
      Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους με βοήθησαν στη σύντομη θητεία μου και να ζητήσω συγνώμη για ότι δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω. 
       Θα συνεχίσω σαν Δημοτικός Σύμβουλος της συμπολίτευσης αλλά και των δημοτών που με στήριξαν και θα συνεχίζω να αγωνίζομαι με ΗΘΟΣ,ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ, ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ για την επίλυση των προβλημάτων του δήμου μας, γι`αυτό εξάλλου με τίμησαν με την ψήφο τους οι συμπολίτες μου. 
    Ευχαριστώ 
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΧΙΟΣ 
  ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ