23 Ιαν 2016

Ας ευθυμήσουμε

- Δεν ξέρω τι μου φταίει. Θες να παντρευτούμε και να μου φταις εσύ για όλα; 
  - Βλήματα έχουμε πολλά, αν είχαμε και κανόνια θα ήμασταν υπερδύναμη.
  - Mε το σταυρό στο χέρι, μόνο οι παππάδες κάναν λεφτά. 
  - Ήθελα να ξέρα ποιος @@#%^ βάζει βιταμίνες στο σπανάκι στο καρότο και στις φακές και δεν βάζει στα παγωτά τα σουβλάκια και τις μπύρες..... 
  - Πάει ο άλλος και βάζει κοτσαδόρο στο Smart, τι θα τραβήξεις παλλικάρι μου ? το καροτσάκι του super market ?!?!?
  - Η μονη περιπτωση να σηκωθει και να γαβγισει σε κλεφτη ο σκυλος μου ειναι να του παρει την θεση του στον καναπε...
  - "Πουλόβερ:Ένα ένδυμα που φοράνε τα παιδιά όταν κρυώνει η μητέρα τους..." 
  -Ο αδελφός μου έπιασε δουλειά εκεί που φτιάχνουν κάτι σοκολάτες, δε θυμάμαι ακριβώς... -Toblerone? -Ε τι τσάμπα δουλεύει??
  -Τι να βαλω σημερα??? -Ετσι οπως εισαι,τα κλαματα!!!
  -Πώς είσαι; -Χάλια -Δεν εννοούσα εμφανισιακά ρε!