20 Νοε 2015

ΒΟΜΒΑ από Ραχήλ Μακρή!!!! «Έχω έγγραφα στα χέρια μου για σχέσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με τρομοκρατία!»

Για όλους και για όλα μίλησε η πρώην βουλευτής Ραχήλ Μακρή στο «Πρώτη Φορά Όλα» και μεταξύ άλλων έκανε σοκαριστικές αποκαλύψεις για τη σχέση του ΣΥΡΙΖΑ με τους τρομοκράτες και τη διαπλοκή. 
        «Αν ήξερε ο κόσμος αυτά τα οποία ξέρω εγώ θα έκανε εμετό», είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε: «Διαπλοκή, σχέσεις… Το τι κρύβεται πίσω από αυτά τα πρόσωπα δεν μπορεί να το φανταστεί κανένας πολίτης σε αυτή τη χώρα. Αφού μου έρχεται κάποια πράγματα που ξέρω να τα ανεβάσω σε ένα site ή στο «YouTube» μια μέρα και να γίνει κόλαση». 
       Η πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ακόμη πως «υπάρχουν σχέσεις βουλευτών με τρομοκρατία και έχουν νομοθετήσει για τους τρομοκράτες. Έχω έγγραφα στα χέρια μου». 
        Συν τοις άλλοις, μίλησε και για τα «σαπάκια», σχετικά με την αποκάλυψη του Πρώτου Θέματος, δηλώνοντας πως όσο ήταν βουλευτής έψαξε το θέμα, συγκέντρωσε και εκείνη στοιχεία, τα οποία κατέθεσε στην εισαγγελία, προκειμένου να επιληφθεί η δικαιοσύνη για το μέγα σκάνδαλο. «Πήρα ένα ρεπορτάζ, το μελέτησα, είδα ότι υπάρχουν στοιχεία από πίσω και το κατέθεσα στην εισαγγελία. Η Εισαγγελία διέταξε έρευνα και τι έκαναν; Έδωσαν την προκαταβολή. Δεν ξέρω, η δικαιοσύνη είναι και αυτή έρμαιο τώρα… Όταν έχεις υπουργό Δικαιοσύνης και ο υπουργός είναι «τσάτσος» του κάθε ηγετίσκου και είναι διορισμένος…», δήλωσε σε πολύ αιχμηρό τόνο η πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. 
          Τέλος δείχνοντας με τον βλέμμα της την φωτογραφία του Αλέξη Τσίπρα που υπήρχε ως φόντο στο πλατό της εκπομπής είπε: «Είναι ωραίο να κάθεσαι στην καρέκλα της εξουσίας και να παίρνεις εκατομμύρια ευρώ. Εξασφάλισε το μέλλον των παιδιών του και το μέλλον του και βέβαια όλων των παρατρεχάμενων». 
      Πηγή: attikipress.gr