21 Ιαν 2015

Το Ισλαμικό Κράτος εκτελεί όσους εκτρέφουν περιστέρια

Σοκ προκαλεί η είδηση πως 15 αγόρια και κορίτσια, συνελήφθησαν από μαχητές του Ισλαμικού Κράτους, στην ανατολική επαρχία της Ντιγιάλα, λόγω του χόμπυ τους: της εκτροφής περιστεριών. Τρεις από αυτούς ήδη εκτελέστηκαν. 
      Συντετριμμένος ένας άνδρας, του οποίου ο 21χρονος γιος αιχμαλωτίστηκε λόγω της συγκεκριμένης ασχολίας. 
      Ο 52χρονος Abu Abdullah περιέγραψε τη φρίκη που έζησε όταν έξι ένοπλοι μπήκαν στο σπίτι του και άρπαξαν το γιο του. 
      Ο μικρός ενίσχυε το οικογενειακό εισόδημα πουλώντας περιστέρια – όπως αποδείχτηκε «φονικό» χόμπι στις περιοχές που ελέγχονται από τους ακραίους Σουνίτες του Ισλαμικού Κράτους. 
       Μιλώντας στο NBC, ο 52χρονος πατέρας είπε: «Ο γιος μου στεκόταν δίπλα μου. Τους ρώτησα γιατί το κάνουν αυτό και είπαν πως ο γιος μου δεν ακολουθεί το πραγματικό Ισλάμ και πρέπει να τιμωρηθεί επειδή εκτρέφει περιστέρια. Όπως μου είπαν, αυτή η συνήθεια τον απομακρύνει από τη λατρεία του Αλλάχ». 
       Οι τζιχαντιστές πήραν σε σακούλες τα περιστέρια που είχαν στο σπίτι τους και τα έκαψαν, πριν συλλάβουν το γιο του. 
      Ο Abu συνέχισε: «Τους ικέτευσα να μου πουν πού τον πηγαίνουν, τι πρόκειται να του κάνουν. Μου είπαν πως θα κριθεί σύμφωνα με το νόμο της Ισλαμικής Σαρία. Με έσπρωξαν και όταν ο γιος μου προσπάθησε να με προστατεύσει, τον χτύπησαν. Έπειτα, τον έσυραν μέσα σε ένα αυτοκίνητο και έφυγαν». 
        Η ιστορία επαναλήφθηκε και με άλλους νέους ηλικίας 16 εως 22 χρόνων, που συνελήφθησαν ενώ τα περιστέρια τους εξοντώθηκαν. 
       «Είμαστε απελπισμένοι και ανυπεράσπιστοι. Αργά ή γρήγορα θα σκοτώσουν το γιο μου» λέει ο Abu. 
      Λόγω της εμπόλεμης κατάστασης, πολλοί άνθρωποι στο Ιράκ ζουν από τα χωράφια τους. Κάποιοι στρέφονται στα περιστέρια (για αγώνες, για κατανάλωση ή για κατοικίδια), χόμπυ που ήταν εξαιρετικά δημοφιλές στις κατώτερες και μεσαίες τάξεις πριν την εισβολή, το 2003, και τώρα αποτελεί κόκκινο πανί για τους ακραίους Σουνίτες του ΙΚ. 
       Το Ισλαμικό Κράτος έχει επιβάλλει την ακραία εφαρμογή του ισλαμικού νόμου στις περιοχές που ελέγχουν, εξαναγκάζοντας, μεταξύ άλλων, τις γυναίκες να έχουν καλυμμένο εντελώς το σώμα και το κεφάλι τους και τους άνδρες να προσεύχονται πέντε φορές την ημέρα. 
     Όσους δεν τηρούν το γράμμα του νόμου, τους εκτελούν δημόσια.