4 Ιουλ 2014

Οι μπουνιές των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που δεν είδαν ποτέ το φως της δημοσιότητας!

Στις 7 Ιουνίου του 2012 και λίγο πριν το τέλος της εκπομπής Πρωινό ΑΝΤ1, μετά από μια λεκτική διαμάχη, ο Ηλίας Κασιδιάρης ρίχνει ένα ποτήρι νερό στην Ρένα Δούρου.Η Λιάνα Κανέλη αντιδρά, τον χτυπά με μια εφημερίδα και εκείνος, με την σειρά του, την σπρώχνει και την χαστουκίζει on camera. «Ήταν μια από τις χειρότερες μου στιγμές. Μάλιστα, μου καταλόγισαν ότι έστησα όλη την ιστορία. 
      Την ανθρωποφαγία στην δουλειά μας, την έχω ζήσει. Ίσως, κάποια στιγμή και εγώ να μην ήμουν μόνο θύμα, αλλά και θύτης. Κακά τα ψέματα, λάθη κάνουμε όλοι, αλλά με πλήγωσε πάρα πολύ όταν με κατηγόρησαν πως το έκανα για τηλεθέαση. Ήταν απαράδεκτο. 
     Ας μην ξεχνάμε πως το περιστατικό έγινε στο τέλος της εκπομπής, όταν η εκπομπή είχε ήδη κάνει υπέρβαση χρόνου». Από τότε, δεν ξαναείδε τον Κασιδιάρη, ενώ δεν σκοπεύει να καλέσει κανέναν από τη Χρυσή Αυγή. «Είπα στο σταθμό ότι δεν δεχθώ κανέναν από την Χρυσή Αυγή, διότι δεν σεβάστηκαν το χώρο της δουλειάς μου». 
     Παράλληλα, ο Γιώργος Παπαδάκης αφηγείται ακόμα ένα περιστατικό που δεν είδε ποτέ τα φώτα της δημοσιότητας. «Πριν 8 χρόνια, είχε πέσει ξύλο στο στούντιο μεταξύ δυο βουλευτών, της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, αλλά δεν βγήκε στον αέρα. Με το που χαιρέτησα τους τηλεθεατές, σηκώθηκαν και άρχισαν να παίζουν μπουνιές. Ήταν συγκλονιστικό», αποκαλύπτει. 
      toxwni.gr