28 Μαρ 2014

ΙΔΟΥ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΑΣΗΜΗΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑΣ!

Η Robin Morgan είναι μια από τις πιο διάσημες φανατικές ‘φεμινίστριες’ στην Αμερική.  
       Είναι «ακτιβίστρια» του ‘φεμινισμού’, συγγραφέας και ιδρυτικό μέλος ριζοσπαστικών φεμινιστικών οργανώσεων όπως η ‘New York Radical Women’ και η ‘W.I.T.C.H.’ και θεωρείται η ιδρύτρια του «δεύτερου κύματος φεμινισμού» Είναι επίσης, συν-ιδρύτρια της οργάνωσης ‘Women's Media Center’ μαζί με την άλλη πολυδιαφημισμένη φανατική ‘φεμινίστρια’ ακτιβίστρια και υπέρμαχο των εκτρώσεων Gloria Steinem* και την ηθοποιό Jane Fonda. 
     Είναι επίσης ομοφυλόφιλη, άθεη, Wiccan και εβραϊκής καταγωγής. 
        Μας λέει πώς αισθάνεται για όλους τους λευκούς ανθρώπους: 
    «Το λευκό μου δέρμα με αηδιάζει. Το διαβατήριό μου με αηδιάζει. Είναι τα σημάδια ενός ανυπόφορου προνομίου που εξαγοράστηκε με το τίμημα της αγωνίας των άλλων. Αν θα μπορούσα να ξεφλουδίσω τον εαυτό μου θα ήμουν ευτυχής. Αν θα μπορούσα να γίνω μέρος των καταπιεσμένων θα ήμουν ελεύθερη». 
    Επίσης, παραδέχεται ανοιχτά την προώθηση του «ταξικού πολέμου» και του μίσους κατά του άντρα: 
     «Νιώθω ότι “το μίσος κατά του άντρα” είναι μια έντιμη και βιώσιμη πολιτική πράξη, ότι οι διωκόμενοι έχουν δικαίωμα στο ταξικό μίσος ενάντια στην τάξη που τους καταπιέζει». 
    «Δεν μπορούμε να καταστρέψουμε τις ανισότητες μεταξύ ανδρών και γυναικών εάν δεν καταστρέψουμε το γάμο». 
     «Ο σεξισμός δεν είναι υπαιτιότητα των γυναικών – σκοτώστε τους πατέρες σας, όχι τις μητέρες σας».