19 Φεβ 2012

Θα σκότωνα πρώτα τους Τουρκοκύπριους

Άρθρο του Καρτάλ Χαρμάν
«ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣπεριπτώσεις ήμουν μάρτυρας διαξιφισμών μεταξύ Τουρκοκυπρίων και Τούρκων για εθνικά θέματα, αλλά η συνομιλία που είχα τελευταία με έναν εκ Τουρκίας νέο με ανησύχησε και με τρομοκράτησε. Το Σαββατοκυρίακο αποφάσισα να πάω στην Καρπασία για ξεκούραση και για να απαλλαγώ από την αποπνικτική ατμόσφαιρα της πόλης. Λόγω συνήθειας δεν κάθισα με σταυρωμένα χέρια .Ξεκίνησα τα ρεπορτάζ με κατοίκους της περιοχής . Προσπαθώ να μην εξατομικεύσω τα άρθρα μου αλλά σήμερα θα κάνω μια εξαίρεση επειδή το θέμα ενδιαφέρει όλους μας, Τ/κ και Τούρκους, και πρέπει να μας προβληματίσει.

Συνομιλητής μου είναι ένα άτομο 27 χρόνων. Ο νέος θα πρέπει να έχει νυμφευτεί νωρίς καθ’ ότι, παρά τα 27 του χρόνια, έχει τέσσερα παιδιά. Τρέφει μίσος κατά των Τ/κ.΄Ισως το περιβάλλον στο οποίο ζει τον έκανε να έχει εχθρικά αισθήματα κατά των Τ/κ. Σωστά διαβάσατε: Εχθρικά αισθήματα. Έχει την εντύπωση ότι και εγώ είμαι από την Τουρκία. Αυτό δεν με ενοχλεί και τον αφήνω να μιλά και να βγάζει όλα του τα απωθημένα.

Ο πατέρας των τεσσάρων παιδιών δηλώνει ότι δεν αγαπά τους Τ/κ. Στην ερώτησή μου “γιατί;”, μου απαντά: “Επειδή και εκείνοι δεν μας αγαπούν. Μας αποκαλούν ‘μαυρογένηδες’. Ποιος άραγε θα λύτρωνε τους Τ/κ από τα χέρια των Ε/κ αν δεν ήμασταν εμείς;’’.

Θα έπρεπε να του απαντήσω “ευτυχώς που ήλθατε και μας λυτρώσατε”. Με ηρεμία και υπομονή συνεχίζω να τον ακούω . Όταν κατά διαστήματα συμφωνώ με τα λεγόμενά του, συνεχίζει την ομιλία του με περισσότερο μίσος.

Ενώ εκείνος συνεχίζει να ξερνά το μίσος του κατά των Τ/κ, εγώ σκέπτομαι την τελευταία ερώτηση που θα του υποβάλω. Όταν τελειώνει και περιμένει νέα ερώτηση του υποβάλλω την εξής: “Αν ξεσπάσει πόλεμος στο νησί ποιον θα σκότωνες πρώτα, τους Ε/κ ή τους Τ/κ ;”, απάντησε: “Πρώτα θα σκοτώσω τους Τουρκοκύπριους”.

Ακούοντας όλα αυτά θα ήθελα να ήξερα τι θα έλεγαν αυτοί που κουβάλησαν όλους αυτούς στο νησί με το σκεπτικό “Τούρκος φεύγει, Τούρκος έρχεται”, ενώ καταδίκασαν τον πληθυσμό του νησιού σε εξόντωση».
http://www.philenews.com/