9 Αυγ 2011

Τα τρελά του ΟΤΕ!

Όπως οι περισσότεροι φοιτητές, δούλεψα κι εγώ στην 8μηνη σύμβαση του 131, το τωρινό 11888 (και όχι 11880!). Αυτά που δεν πίστευα, τα άκουσα κι εγώ και οι φίλοι μου, που εξυπηρετούσαμε τον κόσμο. (Σημ.: To 11888 της Θεσ/κης εξυπηρετεί όλη την Ελλάδα, εκτός Αθηνών, Πάτρας και 7νήσων. ΟΛΗ την υπόλοιπη).

- Θέση 42, καλημέρα σας.
- Θα ήθελα τα Laser Line Clinics, τα ινστιτούτα αισθητικής.
- Για ποια περιοχή;
- Ε, τα κλασικά... πόδια, μασχάλες, μπικίνι...

(υπενθυμίζω ότι δεχόμαστε κλήσεις από όλη σχεδόν την Ελλάδα!)
- Θέση τάδε, καλημέρα σας
- Γεια σας, θέλω το σχολείο στην στροφή.
- Ποιο σχολείο είναι στην στροφή, κυρία μου; Σε ποια πόλη είστε;
- Το σχολείο, καλέ! Εδώ στην στροφή, πιο κάτω!
- Ναι, κυρία μου, αλλά σε ποια πόλη είστε και σε ποια οδό είναι το σχολείο; Έστω, τι σχολείο είναι; Δημοτικό, γυμνάσιο;
- Και σε ποια πόλη;
- Καλά, ποιο είναι στην στροφή δεν το ξέρεις; Εσύ σχολείο δεν πήγες;;; (τελικά ήταν το 2ο Γυμνάσιο Τρικάλων)

- Καλησπέρα, θέση τάδε
- Βρε, κορίτσι μου, καλημέρα! Να σε ρωτήσω κάτι;
- Βεβαίως, πείτε μου για ποια πόλη.
- Εγώ είμαι στην Θήβα. Και κατά τις 12 έβαλα κατσικάκι στο φούρνο. Θα 'χει γίνει μέχρι να φτάσουν τα παιδιά απ' την Αθήνα;;;


Στην παρακάτω κλήση κόντεψα να φάω το ακουστικό
- Καλημέρα, θέση τάδε
- Θέλω τον Ευάγγελο Ξανθόπουλο, αστυνομικό, στην Θεσσαλονίκη.
- Στην Θεσ/κη δεν υπάρχει αυτό το όνομα καταχωρημένο
- Είναι ανάγκη, να το βρεις!
- Υπάρχουν άλλοι Ξανθόπουλοι, αλλά όχι Ευάγγελος αστυνομικός..
- Ψάξε με άλλο αυτόματο, Περαία, Βασιλικά οτιδήποτε!
- Τέλος πάντων, κατέληξα να ψάχνω όλα τα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, αλλά τίποτα. Ο τύπος να τα 'χει πάρει και να φωνάζει μες στ' αυτί μου.
- Θέλετε να δω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία;
- Να δεις και να το βρείς! Ανάγκη λέμε!
- Τελικά, καταλήγω να ψάχνω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, Δυτική και Ανατολική.
- Δεν υπάρχει, κύριε αυτό το όνομα! Θέλετε κάποιο άλλο, κάποιον συγγενή; Δεν μπορώ να ψάξω σε όλη την Ελλάδα και είστε ήδη πάρα πολύ ώρα στην γραμμή!
- Όχι, δεν χρειάζεται! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ !!! Απλά έχω κάνει το νούμερο μου απόρρητο και ήθελα να δω μήπως μ' έχετε καταχωρήσει πουθενά αλλού!
- # ! * @ * % `~


- Καλησπέρα, θέση τάδε
- Καλησπέρα, πες μου λίγο το νούμερο του Νίκου
- Ποιου Νίκου;!
- Ε, του Ευαγγελάτου κοπελιά! Δεν βλέπεις τηλεόραση;!


- Καλημέρα, θέση 136
- Γεια σου, κοπελιά! Δώσε μου τον παπα-Νικόλα!
- Σε ποια πόλη; Και επίθετο;
- Τον παπα-Νικόλα, βρε κορίτσι μου!
- Ναι, κύριε, ποιόν παπα-Νικόλα;
- Τον παπά της ενορίας, ποιόν παπα-Νικόλα;
- Πώς είναι το επίθετο κύριε; Και σε ποια περιοχή, ποια πόλη;
- Τς, τς ,τς , νεολαία, αντίχριστοι!


- Καλημέρα, θέση 64
- Καλημέρα, δώσε μου τον Μιχάλη τον υδραυλικό
- Σε ποια πόλη και με τι επίθετο;
- Ε, τι επίθετο τώρα? Τον Μιχάλη, που κάνει τα υδραυλικά!
- Ε, ναι, αλλά χωρίς επίθετο και πόλη;
- Καλέ, αυτόν που έχει και έναν κοντό μαζί του!